Dark tree

1. června 2013 v 11:55 | lemonek
Ahojky, kreslila jsem na tabletu takový strom a tak jsem se rozhodla ho sem šoupnout
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 May May | Web | 1. června 2013 v 20:20 | Reagovat

Zvláštní. :D

2 Lemonek Lemonek | 2. června 2013 v 9:40 | Reagovat

:-D

3 ♥Sarah♥ (Zlatka & Sár) ♥Sarah♥ (Zlatka & Sár) | Web | 2. června 2013 v 18:20 | Reagovat

Pěkný.

4 Safira Safira | Web | 3. června 2013 v 8:55 | Reagovat

zajímavé, i když mám z tvých kreseb na tom tabletu pořád pocit několika rozmazaných barev O.o co takhle stáhnout si nějaký program na pc? třeba gimp? mohla bych tě učit spolu se Sarah (rofl) achjo, já jsem blbá...no nic...neřeš to xD

5 Lemonek Lemonek | 3. června 2013 v 20:26 | Reagovat

nom..díky, ale učit moc nechci...promiň, neber si to osobně a na PC mi kreslení moc nejde.....Ahoj ;-) jinak díky Sarah

6 Safira Safira | 4. června 2013 v 12:33 | Reagovat

[5]: hm, já to věděla...
ale víš, pokud chceš dělat animované filmy, musíš se naučit kreslit na počítači a to co nejdřív...ale fajn

7 Lemonek Lemonek | 4. června 2013 v 22:36 | Reagovat

Nom... Ja vím.... Něco nakreslit umím... Např. CUTE rybu... Nebo tak něco.... Jinak nějaké profík to teda moc není nom....Dneska jsem dokončila svůj 3. A tentokrát nejdelší nepravých animák.. Vlastně s LPS, pokaždé jsem to vyfotí lva a o milimetr posunula, pak dodělala potřebné úpravy a pustila rychle za sebou... ;-)

Ahojky :-D

8 Lemonek Lemonek | 4. června 2013 v 22:37 | Reagovat

Vyfotila... Ne vyfotí lva :-D

9 Ancarie Ancarie | Web | 5. června 2013 v 19:54 | Reagovat

Mám stejnej pocit jako Saf ... je to spíš několik rozmazaných barev a na to, že máš tablet, bych to čekala na jiné úrovni.
Nechci tě urazit, ale i já ve 4. letech jsem s myší v Malování kreslila lépe ... a jestli chceš opravdu dělat nějaké animované "něco" ... k tomu je třeba umět víc, než jen nějakou "cute" rybu a fotit obrázky.

10 Lemonek Lemonek | 6. června 2013 v 12:46 | Reagovat

Nom, tablet mám normální a já nejsem tak nadaná jako ty.... Tohle jsem kreslila prstem a navíc, každému jde něco jiného... ;-)

11 Safira Safira | 6. června 2013 v 20:00 | Reagovat

[9]: jo no...raději no comment...stejně, když jsem jí nabízela, že jí pomůžu s programem, poradím í jak stáhnout, ukážu jak se dá dělat srst a vůbec, budu jí dávat tipy ke kreslení, i když to sama neumím...nechtěla...takže no comment.

12 Safira Safira | 7. června 2013 v 16:48 | Reagovat

[10]: to je možné, ale abys uměla kreslit nestačí jen nadání, musíš pro to něco udělat. Ale ty očividně nic dělat nechceš...tak to je pak těžké

13 Lemonek Lemonek | 7. června 2013 v 21:44 | Reagovat

Výdyť je to snad jedno ne? Tak já si budu dělat co chci a vy taky....já vím, že dávat to sem znamena, že budu muset přijmout kritiku...i když vám se to nelíbí atd., je to můj styl a já ho měnit nechci, jinak dík za nabídku pomoci Saf, ale promiň, nemám zájem

14 Safira Safira | 13. června 2013 v 8:56 | Reagovat

[13]: není to jedno. Chtěly jsme ti pomoct. Ale vypadá to, že ty nedokážeš uznat, že tu pomoc potřebuješ, nebo já fakt nevím, čím to je...
Styl? Myslíš si snad, že se změní tvůj styl, když se naučíš kreslit na počítači a lépe? Nezmění...Jenom se zlepší...
Ale znovu říkám, je to tvoje věc...Docela se mi ale zdá zvláštní, že potenciální pomoc bereš vpodstatě jako hrozbu...asi tohle nepochopím, ale dál se o toto zajímat nebudu...

15 Lemonek Lemonek | 15. června 2013 v 10:59 | Reagovat

Já vím, jenže já nechci :-)  :-)

16 Ancarie Ancarie | Web | 18. června 2013 v 18:05 | Reagovat

[10]:[13]: Není to jen nadávání, jak řekla Saf. Nadání na kresbu je asi jen 40% z toho všeho, zbytek si musíš vybojovat tak, že se to naučíš. A upřímně, toto není žádný styl. Rozmáznout 3 barvy do jedné a říct "Tohle je strom a je kreslený stylem, který nechci měnit", tak promiň, ale na to je i kritika slabé slovo x)

17 Ancarie Ancarie | Web | 18. června 2013 v 18:08 | Reagovat

[16]: *Není to jen o nadání* ( ano, takto to dopadá když se sekne klávesnice e_e"

18 Safira Safira | 18. června 2013 v 18:38 | Reagovat

[15]: místo zápisků v hodinách si kreslí a najednou nechce...to bude tím, že toužíš být dokonalá, které nikdo nepomáhá, hm ? x´D

[16]: ano, chce to i snahu xD a styl to pořádný není, pravda... slabé slovo... *chcípá smíchy*

[17]: ach ta technika, zlobí xC xD

19 Ancarie Ancarie | Web | 18. června 2013 v 18:40 | Reagovat

[18]: Technika zlobí furt xD .. ale když jí povyhrožuješ, tak poslechne *pšíkne si* a je to pravda ! xDD

20 Safira Safira | 18. června 2013 v 18:43 | Reagovat

[19]: xDDD *pohrozí počítači* "funguje" *.* xDDD

21 Lemonek Lemonek | 18. června 2013 v 23:00 | Reagovat

Lol vy všichni... :-D

Nechme to už být ráda bych aby mi Anc pomohla nebo spíš teda Saf, ale ráda bych si nechala ten disneyovskey styl očí :-D  No nic... No a kdyby mi už někdo pomáhal i když já si myslím že vlčka zvládnu taky, tak bych si obrázek asi stejně hodně poupravila :-D

22 Ancarie Ancarie | Web | 19. června 2013 v 8:56 | Reagovat

[21]: Zatím jsem neviděla nic takového od tebe v "disney"stylu. Jinak pomoc není o tom, že ti to někdo nakreslí nebo něco takového, ale že ti na to řekne názor a řekne, co poupravit a když tak jak. Prostě ti pomůže přijít "jak to nakreslit".
Shrnu - Pleteš si "pomoc" s "využíváním".  

Ale na toho tvého "vlka" jsem teda zvědavá. Dej ho tu co nejdřív x) ..

23 Safira Safira | 20. června 2013 v 15:55 | Reagovat

[21]: nějaká náhlá změna názoru , ne ? Nechce pomoct a najednou by "byla ráda" za pomoc...
Ale jak řekla Anc , pomoc od někoho , kdo kreslí líp , je něco zcela jiného než využití toho , že někdo kreslí líp..tudíž tvoje věta "když by mi užněkdo pomáhal..... atd až po hodně ppoupravila" nedává valný smysl , protože kdyby ti někdo opravdu pomáhal , nic bys neupravovala-udělala bys to celé sama a jen přijímala rady..
Disney oči jsou-tedy podle mne-největší hnus , co jen kazí kreslení. Ani ten disney to nepoužívá alespoň na zvířata jako třeba ve Lvím králi. Navíc tyhle oči kreslíš v realitě , na pc nebo tabletu jsem od tebe žádné neviděla..
Že vlka zvládneš ? Tak se podívej na své vlky..nic proti , ale vypadají spíše jako "roztomilí gaučoví pejsci , navíc sprominutím zhulení-tudíž obrovské vykulené oči...

24 Safira Safira | 20. června 2013 v 15:58 | Reagovat

[22]: v realitě tyhle oči kreslí , jnak souhlas s tebou

A její vlk ? Tady...
http://miniqu.blog.cz/1303/darek-pro-anc
e_e"

25 Lemonek Lemonek | 20. června 2013 v 18:59 | Reagovat

Jo, ale ten není s tělem....jinak nechápu už skoro nic z toho co tu říkáte.... ???

26 Safira Safira | 20. června 2013 v 20:07 | Reagovat

[25]: na zvířeti je hlavní hlava, to je to, bez čeho se zvíře neobejde-hlavu můžeš nakresli samotnou, ale nohy asi těžko...

nechápeš? tak jsi to přečti znovu...pomalu...

27 Safira Safira | 20. června 2013 v 20:07 | Reagovat

[26]: ještě tam měl být smajl...

nechápeš? tak jsi to přečti znovu...pomalu... ;)

28 Ancarie Ancarie | Web | 20. června 2013 v 20:36 | Reagovat

[25]: Tělo, netělo .. stále je to měl být "vlk". Jestli ale nechápeš o co se jedná, přečti si celý tento rozhovor znovu, až ti to dojde, budeme se těšit na tvůj smyslúplný komentář x)

29 Lemonek Lemonek | 22. června 2013 v 12:15 | Reagovat

Já to chápu... Už... Ale mně se docela ty rozmazané a podle mě tajuplné čáry vcelku líbí... :-D

30 Lemonek Lemonek | 22. června 2013 v 12:16 | Reagovat

Vlk ze předu je podle mě těžší než ze strany.... :-)

31 Safira Safira | 23. června 2013 v 21:55 | Reagovat

[28]: obávám se , Ancíku , že toho se nedočkáme... Viz komentář 29 a 30 e_e"

[29]: o rozmazání se tu vůbec v poslední době nemluvilo , tak nechápu , proč to sem taháš- když už jsi to ale udělala... Nevím , co je na tom tajemného , vypadá to spíše hako rozplizlé cosi , navíc je to pouze funkce tabletu - tudíž namatlat tam prstem pár barev, přejet tam párkrát znova a rozmazat to fakt není žádné umění - a jde hlavně o tvou práci ne o to jestli to vypadá nebo nevypadá tajemně x)

32 Safira Safira | 23. června 2013 v 22:01 | Reagovat

[31]: * jako

[30]: zase nechápu , o čem to meleš , o tomhle se tu nemluvilo. Ale těžší je ti pro každého jinak a pokud chceš tímhle dokázat , že jsi něco úžasného , protože jsi v tom "Dárku pro Anc" udélala vlka zepředu, rovnou říkám, že nikoho nepřesvědčíš x'D když by to aspoň jako vlk vypadalo ...
A mimochodem , nezkoušej na nás zubící se smajly , začíná mě to štvát *zavrčí na smajla a pak raději odejde za svou smečkou-Anc, to je ta smečka, kde budeš alfa xDDD*

33 Safira Safira | 23. června 2013 v 22:03 | Reagovat

[30]:  a když už je podle tebe těžší, měla by jsi jako naprostý začátečník zvládat nejdřív toho ze strany dobře x) ale já od tebe žádného takového "vlka" neviděla.. x)

34 Ancarie Ancarie | Web | 24. června 2013 v 20:49 | Reagovat

[29]: Rozmazaně se nedělají ani abstraktní věci, ve kterých je cit, rozmazaně maximálně můžeš udělat srst, ale také né přehnaně.

[30]: Ano, vlk ze předu je těžší než z profilu, ale jak řekla Saf, je třeba alespon nějak obstojně umět toho z profilu, abys mohla přejít do poloprofilu a pak do předního pohledu. Poté i vrchní a spodní pohled, který na ty své "animované filmy" budeš také potřebovat.

Takže radím - zahoď ten tablet co ti je absolutně na hovno a věnuj se kreslení na papíře nebo si kup normální grafický tablet.

[32]: Ta smečka už žije ? xD hustě .. ani o ní nevím xDD

35 Safira Safira | Web | 25. června 2013 v 20:53 | Reagovat

[34]: "Takže radím - zahoď ten tablet co ti je absolutně na hovno a věnuj se kreslení na papíře nebo si kup normální grafický tablet. "
to mě rozesmálo xDDD to bude tím, že je to pravda doslova a do písmene xD

jop, žje, ale v mé hlavě *poklepe si na kebuli* ale žije docela dobře vymyšlená o.o

36 Lemonek Lemonek | 25. června 2013 v 20:57 | Reagovat

Už mě take diskuze o tom jak kreslím hrozně přestává bavit...vůbec už nechápu proč se tady Anc a Saf ( mluvím k oboum ) proti mě nastavili a prǒ se tady jakoby hádáme??  Podle me je to čárání hezký a chtěla jsem to jen zkusit.. Vlka ze předu jsem kreslila poprvé, tak to není tak hrozné a navíc ohromit jsem nechtěla... Tablet nemám jen na kreslení takže ho zahazovat nebudu a oče mi zakázali koupit si normální tablet :-(

37 Safira Safira | Web | 25. června 2013 v 21:11 | Reagovat

[36]: ... raději no comment *chcípá smíchy*

-proč? to je stejné, jako když se mě ve škole zeptáš "proč mě tak nesnášíš?" fakt už netuším, jestli doopravdy nevíš, proč, nebo jestli to na nás jen hraješ...každopádně pokud nevíš, a tím směřuji i na reál, je s tebou něco špatně...
-a my ti říkáme, že není a tím ti radíme, i když ty to bereš jen jako že se "stavíme proti tobě"
-poprvé plus těch xxx vlků zepředu ve škole? aha
bez urážky, ale hrozné to je
-tak si ho přej k narozkám a třeba budeš mít štěstí...když ti koupili normální tablet, grafický by taky mohli

38 IceFox IceFox | Web | 25. června 2013 v 21:27 | Reagovat

Ahoj...Vím kritiky už tu bylo dost ale i tak...Jde poznat že se jedná o strom...Ale opravdu...Já tablet nemám a znám hodně lidí co s ním nekreslí...A tohle se dá nakreslit i bez tabletu se zavřenýma očima...Kdybych měla tablet tak bych využila všechny jeho funkce...S tabletem se dá krásně udělat např. tráva...
Kreslení vlků...Já kreslím vlky z profilu a ze předu je taky moc neumím...Ty z profilu jsem taky vůbec neuměla...Pak jsem trénovala každý den...Něco mi radila sestra a něco pak mamka...Nakonec jsem se koukla na net na pár tutorialů...Teď už to alespoň jako vlk vypadá xD (myslím :"D)

A taky...Ten obraz (v záhlaví) ... Pokud už si ho teda kreslila..Nechápu proč potom nekreslíš stejně i ty další obrázky..Nebo alespoň podobným stylem.Když se koukneš na ten strom a na ten obraz je jasně poznat že to nemohl kreslit jeden a ten samý člověk ještě ke všemu když jsi ten strom kreslila po tom obrazu.
Co se mi docela líbí jsou ty šutry..Ty se docela povedly :D

39 Ancarie Ancarie | Web | 25. června 2013 v 23:54 | Reagovat

[36]: Není to hádání, ani dohady nebo něco takového. Je to jen názor, který se marně snažíš obhájit něčím, co ani není pravda. A to bereš jako spiknutí proti tobě. Ne, bohužel to tak není, jen já a Saf jsme jediné z mála co se nebojí říct pravdivý názor na realitu.

To že jsem upřímná až to bolí vím dávno, nestydím se ale za to, jelikož nejsem sprostá jak většina. Alespoň to můžeš brát jako plus, když pomoc nebereš.

- "zahodit tablet" bylo myšleno, aby si přestala s kreslením na něm. Kreslení prstem je dobré akorát tak pro olejovou malbu nebo malbu pískem. To že ti nedovolí normální neznamená, že by sis ho nemohla přát na narozeniny či jako opožděný dárek k vysvědčení. Nebo také Vánoce ..
_______________________________________

[37]: To raději už neřešit.
_______________________________________

[38]: U tebe je tu ale jediný rozdíl mezi ní a tebou - ty bereš kritiku i pomoc v úvahu, učíš se dál. Zatímco tady "madam Nechci pomoct" bere kritiku jako hrozbu nejvyššího stupně a pomoc ještě hůř. V tom je zásadní rozdíl proč u tebe není kritika tak na vysokém stupni od ostatních lidí nebo i mě.

PS: Ona sice tvrdí, že obraz nahoře malovala, bohužel si myslím, že tomuto nevěří nikdo se zdravím rozumem. Nikdo nemůže ani podle kurzu nakreslit něco procítěného tolika barvama s perfektní anatomií, když nedokáže udržet ani správně tužku v ruce.

40 Ancarie Ancarie | Web | 25. června 2013 v 23:56 | Reagovat

[36]: A ještě jedna prosba - neříkej mi "Anc". Nepatříš mezi osoby, od kterých by se mi to zrovna líbilo. Alespoň zatím.

41 Lemonek Lemonek | 26. června 2013 v 12:14 | Reagovat

Takhle..nebudu to směřovat jakoby na různé kmnty řeknu to obecně...pomoc bych vážně uvítala jak jsem již v jednom kmntu psala a proto jsem se hlásila na Ancariinu letní školu...nevzala mě, chápu je to jasné, a když už jsme u toho tak promiň za tu Anc...nevěděla jsem to...No a jinak díky IceFox :-) za šutříky i za to že se jedná o strom..no a k Saf (Safiře) vlci mi vááážně nejdou...promiňte, tohle mi prostě nepude a proto viz. letní škola a jinak ani mě vlci zas tak neberou jako většinu z vás...já to neberu jako kritiku, ale malinko my to tak příjde, ale jen sem tam a každopádně moc rad od tebe tu posledních 7 kmntů nepadlo, takže....Jo a jinak vlky dobře kreslíš hezky nic proti, ale skoro nic jiného nekreslíš a kreslení není jen o vlcích..tak a teď se ptám ke všem....Včera jsem kreslila jednu postavu, dám ji sem, mohli by jste mi prosím napsat, co je na ni špatně....Dík :-)

PS: Ten obraz v záhlaví jsem přísahám kreslila já štětcem, špachtlí atd. Byli jsme na kurzu kreslení s rodinou kde nám to jeden malíř ukazoval, jak se touto technikou kreslí a my to zkoušeli po něm. ;-)

42 Ancarie Ancarie | Web | 26. června 2013 v 12:26 | Reagovat

[41]: Nevzala z jistého důvodu, který ty moc dobře víš x) .. samozřejmně pomoc nejsou jen kurzy, je to o tom, že třeba něco nakreslíš a poptáš se na názory ostatních, aby ti řekli, co upravit, co udělat jinak apod. K tomu nepotřebuješ kurzy.

K tvému názoru na Saf - nekreslí jen vlky, za to se můžu i já zaručit, jen to ne vždy zveřejní xD .. x) to ty ale nemůžeš vědět, tudiž nesuď, nebo budeš souzen, jak se říká.

Na pict jsem najela před chvíli .... pokusím se ti tam nějakou "radu" hodit.

PS odpověď: V tom případě bys měla umět alespoň kreslit normálně na papír. Jenže je problém v tom, že neumíš.

43 Safira Safira | Web | 26. června 2013 v 12:32 | Reagovat

[41]: nevzala a měla k tomu důvod... stejně jako měla důvod i k tomu s tou "Anc" x)
nicméně, když už jsme o toho, chci tě požádat o to samé...neříkej mi Saf... Saf mi říkají pouze přátelé nebo, dejme tomu, i známí...
neberou? tak se nepřetvařuj... mluvíš tady o vlcích, kreslíš vlky... proč, když tě tolik "neberou"?
omg... pokud se ti zdá, že kreslím "jen" vlky, tak se pleteš...pochybuju, že sleduješ mé DA, ale ano, tam dávám hlavně vlky... zaprvé-umím je digital artem kreslit asi nejlíp ze zvířat, takže proč nekreslit zovna je? zadruhé-já kreslím opravdu hodně... volné chvíle věnuji kreslení...kreslím ale traditional art, skicy na papír...a věř nebo ne, ne jen vlky...kreslím jako skicy plno věcí, protože mám zájem se zlepšovat ve všem, ne jen ve vlcích... ale tyhle skicy nezveřejňuju...
když by sis ale projela Ancin DA, Kailin, Kianin, Icyn taky, dřív... pochopila bys, že plno lidí kreslí hlavně vlky
navíc, co tobě je do toho, že kreslím vlky? myslíš si, že moje představa o kreslení je "furt kreslit vlky"? opět jsi se tímhle komentem vyznamenala e_e"
Navíc, když bys chápala, jaké to je milovat jedno konkrétní zvíře, nedivila by ses, že kreslím hlavně vlky... jenže ty asi tuhle lásku nepochopíš...

44 Safira Safira | Web | 26. června 2013 v 12:39 | Reagovat

[41]: mimochodem-ne, vůbec jsem ti tu neradila... tak si to aspoň přečti pořádně, když už x)

45 Icík xD Icík xD | Web | 26. června 2013 v 13:15 | Reagovat

[41]: Já kreslím i mnohem jiných věcí než vlky..Kreslím lvy králíky lišky a m,noho dalšího..Ale moje kresby co se mi nejvíc povedou jsou hlavně ty s vlky...

PS: Jak už jsem psala...Když Vám ukazoval jak to máš kreslit..Proč tou technikou nekreslíš dál? Je to naprostá blbost aby jsi tohle nakreslila a potom nakreslila tenhle strom...Člověk se zdravým rozumem by tohle nepobral

46 Ancarie Ancarie | Web | 26. června 2013 v 21:40 | Reagovat

[45]: xDDD nad tímto komentářem se musím smát. Plně souhlasím xDD

47 Lemonek Lemonek | 26. června 2013 v 21:45 | Reagovat

No jo no, zkoušela jsem to potom kreslit, ale nemám ty barvy.. Rodiče míč kreslení nepodporují.. I když praděda byl malíř a když už jsme u toho tak i houslista a proto jsem začala hrát na housle já.. Hraji denně 1-2 hodiny a tak nemám na nic jiného čas, jinak moc ráda bych chodila do výtvarky 8-) no a taky hraju v orchestru a tím se čas taky zužuje.. Pak y koncerty, příští rok nás čeká Rudolfinum atd. Proto se tolik kreslení nevěnují, i když bych chtěla... :-)

48 Lemonek Lemonek | 26. června 2013 v 21:46 | Reagovat

*moc

49 Ancarie Ancarie | Web | 27. června 2013 v 0:15 | Reagovat

[47]: Čas se najde vždy, to že nemáš čas kvůli hraní je jen blbá výmluva.
A i když tě rodiče nepodporují, neznamená to, že nemůžeš malovat či kreslit, takže si klidně našetři peníze a barvy si kup sama. Stačí ti v pohodě akrylové barvy, ty nahradí tuto funkčnost. Olejové nedoporučuju, nemáš na ně jak ředidlo, tak ani štětce a zkušenost. Taky peníze.

50 Icík xD Icík xD | Web | 27. června 2013 v 12:03 | Reagovat

[47]: Když nemáš čas doma tak přeci ve škole ne? .. A navíc každý den asi těžko chodíš hrát...Jak říkala Anc...čas se najde vždycky

[46]: xDDD

51 Safira Safira | 27. června 2013 v 14:38 | Reagovat

[46]: moje řeč xDDD

[47]: a co ten čas , co prosedíš na tom svém iPadu? Když bys skutečně měla zájem zlepšovat se ten čas si najdeš x) projdi si co tak přibližně děláš v jednom normálním dni, vyškrtni nepotřebné a je to x)

[49]: pravda...prostě nějak se to vyřešit dá vždycky xD
Navíc, jaktože tě nepodporují? Když teda s tebou byli na tom kurzu? x"DDDD dvě tvé věty v téhle debatě si navzájem odporují xDD

[50]: přesně tak-ve škole o volných hodinách, když máš doděláno vše na informatice,...
Jinak ale, tvrdí že hraje každý den a v otmhle jí věřím-housle jsou asi tak jediná věc, ve které všichni ze třídy uznají, že vyniká směrem nahoru xDDD

Ještě k tomu s tím kreslením vlků-nepoučuj mne prosím o kreslení ("kreslení není jen o vlcích") . Ne že bych kreslila nějak úžasně , ale ty na to vůči mě právo nemás x) když už nic jiného, kreslím déle. Nechci , aby toto znělo jako chlouba, ale tohle poučování se mi od tebe fakt nelíbí, zvlášť v oboru kreslení x)

52 Lemonek Lemonek | 27. června 2013 v 16:31 | Reagovat

Tak k Safiře.. Tohle to nebylo poučování.. A kdyžtak ty mě taky poučuješ.. Tak co? Jinak dík za ty housle a mimochodem na ipadu netrvávím tolik času.. Je o jen můj malý odpočinek.. 8-)  A  roiče se mnou byli na tom kurzu protože jim to doporučila jedna známá ... :-)

53 Lemonek Lemonek | 27. června 2013 v 16:31 | Reagovat

Tak k Safiře.. Tohle to nebylo poučování.. A kdyžtak ty mě taky poučuješ.. Tak co? Jinak dík za ty housle a mimochodem na ipadu netrvávím tolik času.. Je o jen můj malý odpočinek.. 8-)  A  roiče se mnou byli na tom kurzu protože jim to doporučila jedna známá ... :-)

54 Lemonek Lemonek | 27. června 2013 v 16:31 | Reagovat

* netrávím

55 Safira Safira | Web | 27. června 2013 v 16:59 | Reagovat

[53]: to teda bylo xDD nebo to tak minimálně znělo
to sice poučuju, ale v oboru kreslení na to mám právo, i když, opakuju, nekreslím nijak úžasně, ale vůči tobě...
nz
nó, hele...s tím ipadem nwm nwm x"D
kurz... raději už bez komentáře :DD

56 Ancarie Ancarie | Web | 27. června 2013 v 18:10 | Reagovat

[52]: Vzhledem k tomu ale že Saf je na vyšší úrovni, tak oproti ní by si ty rady měla přijímat a ne poučovat ostatní, co ví jak kreslit. To že ona "poučuje" tebe je jen dobrá rada a pomoc. Raději si toho važ než aby sis tady ještě stěžovala.

57 Safira Safira | Web | 27. června 2013 v 19:07 | Reagovat

[56]: děkuju x333

58 Icík xD Icík xD | Web | 27. června 2013 v 19:15 | Reagovat

Jo a ještě k tomu obrazu...Aby už jsme to teda měly dokončené...

Je jasné že je to foceno z tvojeho pokoje...Protože jak jsem se dívala na další fotky tak vypadá ten pokoj stejně.Tím pádem je možné že je ten obraz tvůj..Ikdyž o tom silně pochybuju

Jedna možnost: Znám mnoho rodin které mají doma na zdi vyvěšené podoobné malby od svých prarodičů...Jak už jsi psala ty..Tvůj děda je malíř..Takže je možné že je ten obraz jeho...

Je to jen můj názor...Až nakreslíš několik dalších obrazů a ukážeš nám je...teprve potom ti snad budu věřit :D

Teď k debatě

Jak už bylo zmíněno...Čas se najde vždycky...Ať už večer před spaním nebo brzo ráno..Nebo ve škole nebo prostě někde...
Můžeš být ráda že ti chce vůbec někdo pomoct...Zvlášť Saf která umí vysvětlovat docela dobře :D

59 Safira Safira | Web | 27. června 2013 v 21:10 | Reagovat

[58]: Ice, ty jsi na to přišla xDDD nás to vůbec nenapadlo, že, Anc? xDDDD

ano, najde se...

prosímtě, vždyť já jsem proslulá blbým vysvětlováním xDDDDDDDD

60 IceFox IceFox | Web | 27. června 2013 v 21:13 | Reagovat

[59]: *poklepe se na hruď* (Again viď Saf? XD)

jep

Eh...Neva xDDD

61 Safira Safira | Web | 27. června 2013 v 21:19 | Reagovat

[60]: x"DDD

62 Lemonek Lemonek | 5. srpna 2013 v 20:55 | Reagovat

Tak hele.. Oce věř si nebo nevěříš.. Tento obraz by praděda nakreslil i bez pomoci, tak proč by já neměla s pomocí? Ale je to tvůj názor.. Se Safirou jsem už skoro rok proti sobě.. Takže proč bych ji měla obdivovat a nechat si od ní pomáhat atd. ??
A navíc Ancarie kreslí nádherně.. To jo, ale nic proti, Safiro,zas tak víš než jak nejsi...
Ale nebudu se vytahovat.. Váš názor

63 Safira Safira | 13. srpna 2013 v 20:27 | Reagovat

[62]: bože přestaň s tím "tak hele", češtinářka by tě zabila :"DDD
mám dva dotazy... co znamená "Oce věř si nebo nevěříš" a "To jo, ale nic proti, Safiro,zas tak víš než jak nejsi... " ? tomu opravdu nerozumím :"DDD a pochybuju, že je to tak rozsáhlý překlep, takže bych potřebovala vysvětlit myšlenkové pochody tvého chytrého mozku xD
bože, tak se podívej na ten obraz a pak na ten strom... každému zdravému člověku dojde, že to nemohl kreslit ten samý člověk, ať už měl nebo neměl pradědu malíře... a to, že byl praděda malíř, neznamená, že budeš hezky kreslit...
já ti neříkám, abys mě obdivovala! tohle se tvrdit nesnaž!
pomoct by sis nechat mohla, protože já proti tobě nijak otevřeně nebrojím... ale ty si nenecháš pomoct ani od jiných
a "proti sobě" jsme hlavně kvůli jedné věci, kterou jsi udělala.. a Ne, NENÍ to anonym.
Ano, Anc kreslí božsky, ale nechápu, proč to sem teď taháš? o.O
Tak to se ti nepovedlo-vytahuješ se už tím, že tvrdíš to o tom obraze... ale bože, obávám se, že tobě to nikdy nedojde, a proto tahle debata už nemá dál smysl o.O

64 Axy Axy | 15. srpna 2013 v 11:33 | Reagovat

Tohle vůbec nemá smysl...Prostě už to nebudem řešit .. Ona stejnš nepřestane zatahovat jiné věci do tohoto tématu.My si myslíme svoje, a ona zas to své.A tak to bude i nadále.

Promiň ale myslím, že to, jak kdo dobře kreslí nemůžeš posuzovat.Nezáleží na tom, jak kdo dobře kreslí.Pomoc ti může.Např. moje sestra nekreslí o moc líp než já.Ale prostě pozná, co je na tom obrázku špatně.Takže toto tady nezatahuj.

65 Ancarie Ancarie | Web | 15. srpna 2013 v 19:20 | Reagovat

[62]: Spíš pravda než názor. Jde vidět, že se snažíš bránit, ale nějak bezúspěšně. Akorát si tím potvrdila, že to tímpadem není vůbec tvoje.

A nedělej takové debilní změny názorů. První chceš pomoct, pak ne, pak zase jo a teď zase ne. Rozhodni se co vlastně chceš ._." .. navíc k pomoci nepotřebuješ to, abys toho člověka znala, měla ho ráda nebo aby kreslil lépe než ty .. ten člověk má oči, ví jak vypadá realita a kde naopak máš chybu na obrázku ty.

A netahej mě do tvých komentářů jako nějaký argument. Nejsem tvůj argument, kus textu nebo .. já ani nevím co ._.
__________________
Pro Axy a Saf:
Mm musím souhlasit .. ať si na to příjde sama. Lež daleko nikdy nedojde a jediné co dostane bude faleš, lež, ponížení a smůlu v životě. Je to ale jen její volba.

66 Lemonek Lemonek | 16. srpna 2013 v 16:28 | Reagovat

Tak mi nevěřte, už se nebudu snažit vás tu přesvědčit nebo bůh ví co.. Takže mě se tenhle strom líbí.. Jiným se třeba také líbí jak kreslím.. Atd. Vy si myslete svoje a není to lež že jsem tohle nekreslila, ale nevěřte si..a stejně tady všichni děláte jak nejste chytrý.. A pomoc mi mu že i někdo jiný takže adios ;-)

67 Ancarie Ancarie | Web | 17. srpna 2013 v 21:01 | Reagovat

[66]: Strom co je v tomto článku si kreslila, ale ten "obraz" rozhodně tvůj není. Na tom se shodnou všichni kdo se na to podívá. Pomoc si taky sháněj kde chceš, s tvou rychlou změnou názorů a nevědomostí o tom, co vlastně píšeš a k čemu, ti ale dlouhodobou pomoc moc nezaručí.

Ale tvá volba, prchej dokud můžeš, ale daleko nikdy od tohoto neutečeš.

68 Lemonek Lemonek | 24. srpna 2013 v 23:13 | Reagovat

Omg.. Ten obraz jsem kreslila a všichni kromě vás mi to věří nevím proč mi to nevěříte, snad kvůli tomu, že jsem ni takového pak už nenakreslila..

No a mmnt.. Před čím mám jako prchat ?? Tak tohle mi vážně trochu uniklo... 8-O

69 Ancarie Ancarie | Web | 25. srpna 2013 v 19:33 | Reagovat

[68]: Když něco dalšího namaluješ, tak to zvážíme, ale protože si namalovala něco typu "strom" a je to i v tomto článku .. a chceš to porovnat s tím, cos údajně "namalovala" ty sama a máš to v zahlaví, tak je v tom brutální rozdíl. Zamysli se nad tím a dojde ti to .... doufám.

Zkus použít logiku, kterou máš nejspíš někde hluboko zakopanou v mozku a příjdeš na to sama, proč jsem to napsala.

70 Lemonek Lemonek | 27. srpna 2013 v 9:33 | Reagovat

No je v tom rozdíl, protože tohle jsem jen tak čmárala na tabletu, ale stejně se mi to líbí......i když tamto je profesiolnálnější a lépe propacované, neznamená to, že bych to neměla nakreslit JÁ ..... :-)

Prchat nemám před čím...nelžu, tamto jsem nakreslila a myslím, že nic jiného není..nebo snad jo?
Ahooj

71 Ancarie Ancarie | Web | 29. srpna 2013 v 1:42 | Reagovat

[70]: Tak to dokaž, protože ti musím říct, že někdo kdo neumí anatomii by toto nenamaloval. Ty nejsi vyjímka. Máš se dost co učit, jak na papíře, tak na tabletu. Schválně namaluj víc věcí, čistě jen na papír a přímo se na ně podepiš .. a uvidíme x)

72 Safira Safira | 2. září 2013 v 19:22 | Reagovat

tohle už vážně nemá smysl... Nemohla jsi nakreslit oba tyto obrazy... Takže je jasné, že jeden z nich není tvůj, a každému zdravému člověku dojde, že ten strom to není. Tudíž to musí být ten obraz. Jenže ty to asi neuznáš...
Ale místo toho, aby ses snažila lidi přesvědčit, že jsi nakreslila tohle, mohla bys ten čas věnovat zlepšování se a jednou bys to třeba skutečně nakreslila. Copak ti to ještě nedošlo? Ne, tohle nemá cenu... Nedošlo...

73 Lemonek Lemonek | 4. září 2013 v 21:13 | Reagovat

Tak dobře.. Já jsem na tom obraze podepsaná, ale svým vlastním jménem a příjmením, proto jsem to nezveřejnila.. A já kreslím, protože se nesnažím celý den vás přesvědčit.. Vy mi to stejně asi neuvěříte

74 Ancarie Ancarie | Web | 6. září 2013 v 12:36 | Reagovat

[73]: Jasně a proto je to vyfocené celé a to jméno nikde ? xD .. prosím, vymysli si jiné lži.
Jak vidím, že se z toho snažíš vycouvat, tak bude pravda spíš to, že to tvoje vůbec není. Tím asi skončíme toto téma. Nic dalšího takového nenamaluješ, protože to neumíš a není to tvé. Jen se chlubíš cizím peřím. Tímto to můžeme uzavřít ... přeji abys přežila v té své lži ještě dlouho, nejspíš ti to totiž dělá dobře x)

75 Lemonek Lemonek | 8. září 2013 v 11:21 | Reagovat

Ty jsi fakt praštěná není to vyfocené celé.. Pravý dolní roh ne.. A tam to je :D proto jsem to tak vyfotila

76 Lemonek Lemonek | 8. září 2013 v 11:21 | Reagovat

Ty jsi fakt praštěná není to vyfocené celé.. Pravý dolní roh ne.. A tam to je :D proto jsem to tak vyfotila

77 Lemonek Lemonek | 8. září 2013 v 11:21 | Reagovat

Ty jsi fakt praštěná není to vyfocené celé.. Pravý dolní roh ne.. A tam to je :D proto jsem to tak vyfotila

78 Lemonek Lemonek | 8. září 2013 v 11:21 | Reagovat

Ty jsi fakt praštěná není to vyfocené celé.. Pravý dolní roh ne.. A tam to je :D proto jsem to tak vyfotila

79 Safira Safira | Web | 9. září 2013 v 17:10 | Reagovat

Bože... považovala jsem tento rozhovor za uzavřený... Ok, asi tomu tak není...
Ok, za prvé neříkej Anc, že je praštěná. Jestli je tu někdo praštěný, je to tento rozhovor. Nebudeš takto "nadávat" mé kámošce, která je navíc o dost starší než ty a asi milionkrát zkušenější-tudíž moc dobře pozná, co je a co není možné.
Ok, s tím podpisem... Je jasné, že nechceš své jméno vystavovat na blogu... Neznamená to, že ti věřím... Ale tak mi pošli ten pict celý na skype. Já tvé pravé jméno znám. Pak bude jasné, zda je nebo není tvůj x) jenže, i kdyby čirou náhodou byl, považovala bych to skutečně za náhodu. Nicméně v takovém případě bys po nějakém tom cvičení mohla nakreslit podobný pict bez pomoci, podepsat se na něj Lemonek a dát to jako důkaz sem x) Takže, pošli mi originál... A uvidíme x)

80 Safira Safira | Web | 9. září 2013 v 17:11 | Reagovat

[79]: samé ok.. xD
mimochodem, ty komenty se ti nějak rozmnožily, ne? x´DD

81 Ancarie Ancarie | Web | 9. září 2013 v 21:04 | Reagovat

Souhlasím se Saf - když už se teda snažíš tak vytahovat a stále si namlouváš nějakou nesmyslnou lež ... dokaž, že je to pravda, namaluj něco podobného ve stejném stylu a podepiš se tam pod svou přezdívkou. Až to tu bude, změníme podle toho názor.

PS: Hodnoť první sebe a pak se obrať na ostatní. Narozdíl od tebe mám tu slušnost říkat pravdu.

82 Lemonek Lemonek | 10. září 2013 v 21:44 | Reagovat

Jak myslíš já ale říkám pravdu a Safiře jsem to taky říkala hned po dnu co jsem to namalovala, ale to je vedlejší protože ty pravdu teď netvrdíš neboť já nelžu, ale promiň že jsem ti ,,nadávala" ;-)

83 Ancarie Ancarie | Web | 11. září 2013 v 15:43 | Reagovat

[82]: Ach jo, k tomu se nedá nic dodat xD .. nad tím se dá jenom smát. Myslím, že ti to stále nedošlo jak mělo, ale nevyčítám ti to xD ..
Užij si své lži, názory a snad jednou za pár desítek let příjdeš na tyto věci sama.
Tohohle téma už není třeba, protože je fakt stupidní a díky tobě i strašně prodlouhlé.

PS: inciály nejsou důkazem, ale což. Holt nemůžu po tobě slušnost ani pravdu žádat, nejspíš totiž nemáš ponětí o tom, co to je.

84 Scarity Scarity | Web | 22. prosince 2013 v 19:41 | Reagovat

Nebudu se dívat na kopu komentářů před tímto, ale chci říct jednu věc - odmítám připustit, že jezero v záhlaví a abstrakci v článku maloval jeden a ten samý člověk.

85 Sarah Sarah | Web | 18. října 2014 v 22:25 | Reagovat

Tak jsem si vzala popcorn a celé si to přečetla..

Nechci ti tady tvrdit, že lžeš, protože já taky nesnáším, když slyším slovo ,,lžeš." a přitom říkám pravdu. Stejně si ale myslím, že to je blbost, vzhledem k tvým ostatním obrázkům.

Chceš pomoc, nechceš pomoc.. Myslím, že jsi až moc hrdá, takže nechceš přiznat, že tu pomoc potřebuješ.. Tak to takhle mícháš dohromady, abys zakryla svoje ego.

Jasně, já tě už vůbec nemám co poučovat, protože jsme v kreslení na mnohem nižší úrovni než taková Saf.. O tom, jak nádherně kreslí Anc ani nemluvě..

Vlastně bych řekla, že jsme my dvě (Lemonek a já) tak na stejné, docela nízké úrovni. To ale není žádná útěcha.. Ty chodíš do třídy se Saf, takže ti bude taky tak 13/14, ale mě bude deset.. Takže jako výkon na věk nic moc (u tebe).

Pomoc od Saf nebo Anc bys potřebovala.. jenže ty to odmítáš a ještě pravděpodobně lžeš.. A pokud nelžeš, můžeš to jednoduše dokázat (viz komenty nad tímto).

Používej to, co máš v hlavě, aspoň trošičku ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama